lördag 15 oktober 2011

Tankar... (OP)

Idag när vi fikade satt vi o pratade lite om operationen....
O tankarna är ju ofta inte långt borta.

Jag mår som jag sagt innan lite illa när jag tänker på det...
Det är så otänkbara tankar att de ska "såga" i jojos skallben... *hutter o rys*
Men JAG VET att det kommer att gå bra.

Kommer ihåg när lillebror berättade om när hans son skulle opereras... - narkosen var hemsk.... han såg ut som han var död...
En kollega sa likadant.
Hon grät floder när barnet sövdes :-/
Operationen tar förmidagen på sig att bli klar.....
Tror det kommer bli den läääängsta i mitt liv "so far"

Snart bara en vecka kvar :-/

När jag tittar på denna bilden från gårdagens bad kan jag inte låta bli att undra hur det kommer att se ut när de är klart o svullnader gått ner ( de första dagarna kan hon bli så svullen i ansiktet att hon inte kan se).
De "bygger" ut bakhuvudet.... undrar hur det blir???
2-3 veckor så får vi se


Jag tycker hon är ljuvlig vilket som, min lilla sessa

✿◕ ‿ ◕✿

PUSS O KRAM

1 kommentar:

  1. Klart hon är ljuvlig! :) Förstår att det känns skrämmande med operation, men som du säger så kommer det såklart gå bra. Jo, jag låser min blogg därför att annars vägrar min stora barn att ställa upp på bild! :)

    SvaraRadera