tisdag 12 juni 2012

Idag är ingen vanlig dag....

HURRA HURRA HURRA
Idag för två år sen var första gången vi fick se vår lilla flicka
Lise Linnéa Josephine
Lise heter min farmor, Linnéa heter ALLA tjejer på pappa gustavs sida och Josephine bara för att det är ett fint namn o passar med Alexandra :-)

Från det att vi kom in 8 cm öppna, tog det 1 timme o 20 minuter...
Hon var lite blå så hon och pappa fick gå till neo....
Jag låg o väntade på op... som blev försenad o blev då rullad til min söta lilla tös.


Alexandra har sedan dag ett varit en underbar storasyster
Det första hon sa var
Åååååååh......






Hon hade ju övat o väntat läääänge


Här har hon hunnit bli tre veckor


O vi har redan hunnit med en triljon läkarundersökningar :-/
men jag har verkligen världens mest underbara tjejer....


Josephine fyller idag hela två år... Jag kan inte riktigt fatta var tiden tagit vägen....
Nu har hon ju fattat att världen inte kretsar kring henne o är ilsk o gnällig.
Surpotta är hon varje dag, o slår bort hjälpande händer.
Hon ska klå på sig själv, bre macka själv och hälla upp dricka själv :-)
Hon kissar på toan och ska torka sig själv...
Hon är min stora tjej nu
Ingen mera bebis.

Grattis min lilla skrutt
Vi älskar dig <3














✿◕ ‿ ◕✿

kolla in båda bloggarna...
http://frukayko.blogspot.se/
http://kofamiljen.blogspot.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar