tisdag 27 november 2012

Rakt i baken...


Ja, igår fick jag mig en känga av kära Anki...
Hon tycker att jag är dålig på att blogga.... Rent usel om jag får säga det själv :-/
Men det är väl aldrig försent att bättra sig :-)

Vad händer hemma då?
Det vanliga i lite till

Joho har helt slutat med napp
Hon frågade efter. Den i tre dagar men nu slänger hon själv dem hon hittar :-)
Duktig stor tjeja

Igår var hon på Habiliteringen...
De gör inte så mycket mer än att kolla att allt är som det ska...
Vi kommer få remiss till ögon näsa hals för att kolla polyper - ungen snarkar ju värre än pappan!!!
Å så ska de kolla hennes lilla korta tunga- det pratades lite om att skära av strängen under tungan redan på BB men det bidde aldrig så strängen under är kort i gör att hon inte kan sträcka ut tungan som man ska i drar i den så den blir hjärtformad...

Ha överseende med stavning... Sitter med tel på bussen
Puss


3 kommentarer:

  1. Kul att höra av dig :) kollar ju varje dag av gammal vana :)
    Alex klippte vi tungan på när han var bebis, 6 veckor tror jag.. ingen bedövning bara snapp!
    Ett enkelt ingrepp iaf. om de är små.. Men jojo är ju lite större..
    KRAAAAM! /A

    SvaraRadera
  2. Ska ge dig lön för mödan o skärpa till mig lite med bloggandet :-)
    Det är ju trevligt att du tittar in <3

    SvaraRadera
  3. Ska ge dig lön för mödan o skärpa till mig lite med bloggandet :-)
    Det är ju trevligt att du tittar in <3

    SvaraRadera