torsdag 28 februari 2013

Nattkjolen

Ja, jojo har blivit milt förälskad i PJAMISKÄNNING.
Hon har en, en svart med rosa kanter o ett självlysande spöke på.
Hon har djup sorg när den hamnar i tvätten...

Idag innan jobbet tänkte jag gå inom o kolla lite på kapahl, hennes o lindex...
VA...?
Det finns inga nattlinnen...?
Det finns inte förrän stor stor tjejsstorlekar :-/
Lindex hade en i 104""""
Strunta i vad den kostar, TA DEN!!!

Jojo blev salig...
Den är rosa
JOJO ÄLKA JÅSA
O det är häst på
JOJO HÄTT SOM NENE ( moster)



Storasyster ville gääääärna ha en sån med, men ok jojo kunde väl få något själv nångång.
Jag sa att jag lovar att köpa nattlinnen till henne med när jag åker till Ullared....
ÅH, MAMMA KAN INTE JAG FÅ FÖLJA MED DÅ SÅ JAG KAN VÄLJA SJÄLV?
Jaa, kanske vi ska ta en utflykt dit???
Ta bussen dit o sen fr de andra hämta oss?
Alexandra tyckte det lät som en utmärkt idé i alla fall :-)

Mina stora tjejer ❤


✿◕ ‿ ◕✿

kolla in båda bloggarna...
http://frukayko.blogspot.se/
http://kofamiljen.blogspot.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar