onsdag 30 november 2011

ARG

Så arg jag varit idag...
Är det inte det ena så är det det andra... *suck*
För tre veckor sedan beställde jag ett papper på banken... det har inte kommit än...
Tänkte att jag skulle gå in å få det utskrivet... men nääää
"Ett årsbesked sammanställs manuellt, men du har ju fått det i brevlådan en gång"
Jo.... men om det otroligt nog sammanställs till alla SEB´s kunder MANUELLT så sparas det väl för #%&/)=)(/&... eller
Hur svårt är det att trycka "ctrl - p - enter" ???
Jag blev förbannad.....
Det visade sig att det blivit beställt nåt heeeelt nnnat papper än det jag ville ha....
Banktjejen gick o pratade med sin chef.....
Helt plötsligt tog det manuella arbetet inte några veckor utan jag ska få det om 2 dar...?
( någon som hittat kortkommandot till utskrift eller???)
IRRITERANDE.....
Hon bad om ursäkt o jag komtrade med att det ger mig inte mat på bordet nästa månad.....
GRRRRRRRR

Det är väl som vanligt bara till att be en stilla bön o hoppas att det löser sig...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar