lördag 18 februari 2012

Bebisar på gång?

Har nu ensam tittat igen.....
Sanna o jojo var med o tittade innan
Jag bara älskar dessa barn... ( skulle gärna köpt en till mig själv :-D )
Här är några vi gillar mer än andra....
Olivia




O Linnéa




O här är Cicci




De är 36 cm långa
Sen har vi en gosig bebis som heter Emma
Hon är den stora favoriten...
Sanna vill bara ha bebisen :-)
Emma är hela 45 cm.... Nästan så lång som mina små bebisar var när de föddes ( 48/49 cm)








Det kanske blir så att vi köper två likadana???
För köpa dem SKA vi :-)
Sanna ville räkna sina pengar imorron t.o.m ❤
Detta påminner mig om min kära lille Otto som tyvärr dog i en vattenläcka som kom smygande i min garderob :-(
Otto var min goa kåldocka, han hade jag lääänge
Får bestämma vilka o sen är det väl bara att börja med kläderna till de små barnen :-)
För dem som vill titta på flera Rubens-barn sp finns de här
http://www.rubensbarn.com/index.html
✿◕ ‿ ◕✿

1 kommentar: