måndag 20 februari 2012

Gudarna måste vara tokiga

Jag blev helt stum igårkväll när jag tittade ut





Tänkte att det blir en lååång tuff promenad till dagis på morgonen 😠
När vi kom ut hemma fick vi som vanligt bråka oss över övergångsstället o sen gå på vägen
Men när vi kom bort till den värsta biten annars körde där en traaktor 😄
De hade minsann skottat hela vägen till dagis
( första gången iår )



För att hålla kvar lite vid min gamla klagovisa så har de nog glömt att detta är ingången till ett komunalt dagis


Jag hade tid kvar till bussen skulle gå o varför bara stå o glo i 10 min.... Jag tog ett par extra hurtiga steg på 1.5 km o fick en bra start på denna dag trots allt

Puss o kram från oss

1 kommentar:

  1. Just det ja, du ville ju ha ett mått till! Det har jag glömt, och just nu håller Noomi på och somnar... Behöver du fortfarande måttet eller har du redan stickat klart? :) Passar den Sanna passar den Noomi, antar jag...

    SvaraRadera