lördag 3 mars 2012

Bästa dieten...?

Vad säger ni om
5 mariekex
2 skivor melon
1liten karamellpudding...
På en hel dag
Har blivit illamående bara jag rört mig på soffan...
Till middagstid somnade jojo gott som klarat sig helt undan... Rller.... 5 bajsblöjor innebär väl att hennes mage inte riktigt ärsom den borde...
Sanna som varit uppe halva natten somnade i fåtöljen när hon gosade med min morronrock.... Alla mammor måste ha en gosig morronrock - min hade en lila :-)
Så då passade jag på att sova en stund jag med - gott
Bestefar kom med cola o annat gott sen så då kunde jag ligga kvar i soffan o småspva lite.. TACK BESTE FAR ❤

Vi fick klädpåseleverans från
Noomi. Ska bli spännande att se imorron... o så fick vi enpippi-film av dem
TUSEN TACK ❤

KL 18 gick vi upp för att förbereda för natten....
Vi somnade allihopa i stora sängen...
Jag väcktes av tel nästan 2 timmar senare
Nu myser jag på kontoret till gladiatorerna ( fick inte in mellokanal :-/ )
O äter några flera mariekex o sippar på colan....
Är sugen på salt nu.... måste ju vara ett friskhetstecken stt man fattar kroppens signaler :-)

Trevlig lördag på er


✿◕ ‿ ◕✿

1 kommentar:

  1. Det är Noomis favoritfilm... Hon tror att den heter "farfarsfar". :) (Efter sången sjörövarfabbe som Pippi sjunger). Filmen försvann och var borta i månader och det var kris så vi köpte en ny. Sedan dök den försvunna filmen plötsligt upp och så hade vi två! Det är en av dem ni fått nu, får se om Sanna och Jojo kommer gilla Sjörövarfabbe lika mycket som Noomi! :)

    SvaraRadera