söndag 25 mars 2012

En dag på stan

Vi väntar på bussen






Vi börjar utflykten på BR.
Det är myyyyycket Sanna vill ha, men nöjer sig ganska snabbt när man inte får... Hon skriver det på sin lista istället till tomten :-)
På den listan finns simglasögon o vattengevär som jag sa att det kanske vi fixar innan :-) o så finns en kotty storlek jääättestor
O kitty te-servese storlek pytte :-)
Glaskulor... Men det får man inte innan jojo är större.
Sen fanns det måååååånga mera saker :-)
Det är en angenäm plåga att vara i en sån affär med dem.
Vi köpte nya tuschpennor o sanna fick välja ett ark med klistermärken... Det blev glittriga hjärtan.
Hon fick välja present för att hon sovit utan blöja i två veckor....
Egentligen har hon sovit utan att kissa i blöjan sen i somras men det har nog känts tryggt....
Men nu när paketet tog slut så frågade jag hur vi skulle göra o ÄH VI STRUNTAR I DEM O TAR TROSOR ISTÄLLET...
Hon e diktig min stora tös <3

Andra höjdpunkten var McD
Mmmmmmpommis e gott :-)


Jojo älskar oxå pommis


Vi gick till åhlens o hittade värdens bästa födelsedagspresent till Lucas
Sen såg Sanna nåt konstigt...
MAMMA DÄR ÄR RAPUNSLEN, MEN HON HAR INGET ANSIKT... KONSTIGT...
men efter förklaring kom hon ju på hur bra det var
NU E JAG RAPUNSLEN MAMMA....
TA KORT PÅ MIG


Vi köpte en hyvel till pappan på bedervåningen .
Medans jag knackade in min kod han Sanna prova mååååånga färger med ögonskugga... Lite på kinderna, lite på näsan, lite på läpparna.... Jaa, överallt
Galna tjej :-)

Jag hade lovat dem en sväng till godisaffären....
Sannas kommentar när hon öppnade dörren
MAMMA DET LUKTAR GODIS I HEEEELA AFFÄREN
Hon gnistrade av sann glädje o lycka...

Vi stack inom bibblan oxå... Bok till mamma o ett bad i sandkassen på de små
De älskar mammas bibblan :-)





På bussen hem somnade jojo...


Sanna höll sig vaken


Jojo sov o sov, o blev väckt vid trappan hemma


Vilken härlig dag
5 timmar på resande fot o nästan inget gbäll...( bara j som var trött innan bussen kom )
Har världens bästa tjejer <3

✿◕ ‿ ◕✿

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar