lördag 12 maj 2012

Trevlig FK-samtal...

Hur är det möjligt?
För ca 2 månader sedan lämnade jag in en överklagan på ett avslag jag fått för en tillfällig FP.
Jag hade missat att skriva in hur många timmar per dag som jag hade fyllt i...
Raden ovanför står det att jag jobbar 50% ...?
Värsta av allt är att med dessa mina allra första vab ansökningar ever fick jag hjölp av personal på vårat fk-kontor....
Jag hade inte fått någon påminnelse av dem, inte vad jag sett så jag skrev både om hjälpen o synen i min överklagan....

Idag.... En lördag ringer det en ytterst trevlig kvinna som fyller i mina timmar o såger att hon måste bara ringa dagis för de hade inte fyllt i hur många dagar det var o sen tas beslutet i veckan, men att det tar lite längre tid för att få utbetalningen eftersom det var ett annat kontor som gör det....

Va???
Lyckades det?
Wuhuuuu
Då går ju även nästa månad i lås :-)


✿◕ ‿ ◕✿

kolla in båda bloggarna...
http://frukayko.blogspot.se/
http://kofamiljen.blogspot.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar