tisdag 27 december 2011

FY FAAAAN -så värdelöst....

Ursäkta mig...
Är ingen stor fan (eng :-) ) av svordommar eller svärande samtal, men det kan vi ju filosofera om en annan dag...

Är du lika värdelös som jag???
Vi var ett gäng tjejer som skulle göra sit ups.... Gjorde ni alla era????
Det gjorde iiiiinte jag...
Så vad säger ni????
Är ni med igen????

Hade tänkt vänta ttill 1a januari... Men varför skjuta upp det?
Jag blir ju inte mer hälsosam av att vänta tills imorron eller andra sidan nyår...

Kom igen vänner.. Häng med
Slriv att du är med så hjälps vi åt att hålla koll på varandra....

Vi kör väl 25 sit ups om dan... Det är VERKLIGEN INTE för mycket

(paus)

Så... Mina 25 gjorda :-D
Kommer du att göra några?


✿◕ ‿ ◕✿

2 kommentarer:

  1. Jag var väl duktig si sådär en vecka eller två.. men sen blev det inte så mycke mer än så...

    Jag hänger på, antar utmaningen. Det kan ju inte gå lika illa som sist. Så nu tar vi nya tag!

    SvaraRadera
  2. OK jag hänger på momo

    SvaraRadera