tisdag 27 december 2011

Jul jul

Strålande jul....
Sanna fotar lite paket i väntan på att få öppna dem





Här är tomtefotografen :-)


Sen kom den nattjobbade pappan ner o
JIPPIEEEEE
man fick öppna några paket


Jojo fick en fin cerise vällingflaska av storasyster


Sen hägrade det stooooora paketet där det stod båda namnen på... Det hade alexandra stenkoll på
Papper rivs av i full fart


ÅÅÅÅH TITTA TITTA TITTA


DET ÄR EN DAMMSUGA
EN LIIIIIILA
ÅH TACK PAPPA TACK MAMMA O TACK TOMTEN


Sanna kastar sig över instruktionsboken


MÅSTE HA DITT FÖSTOINGSGLAS MAMMA. ANNAS KAN JAG INTE LÄSA








Så kunde hon allt o satte igång att städa :-)


SÅ JHÄ GÖR MAN JOJPO...


Å så fick lillasyster fixa :-)


Snyggaste o bästa julklappen i år tror jag


Den kan inte bara dammsuga.... Man kan blåsa håret med :-)


Lite tv paus


Å sen skulle fina kulklänningarna på
Åh vad man kan känna sig fin


Bänkade framför kalle o hans vänner


✿◕ ‿ ◕✿

2 kommentarer:

  1. Noomi sitter i soffan med sin nya väska om halsen och säger "Vi måste ringa Sanna, mamma, jag ska säga förlåt, hon ska komma hit och leka med mig. Vi måste ringa Sanna!" :) Det finns alltså hopp om Noomi... Och hon uppskattade ert besök idag! Jag med! :) :)

    SvaraRadera
  2. Snyggaste hjärtklänningen:) Nästan lika snygg som julaftonsklänningarna:)
    Ser ut som att ni har haft en toppenjul!!
    Ser fram emot ett besök i sommar!!
    KRAAAM!! A

    SvaraRadera