fredag 12 augusti 2011

Nattning o sovning


Blev peppad... Ellee snarare onspirerad av både Nea o Anki nu o för ett tag sen.

Vi har ju kört vår variant av femminutersperioden innan med Jojo o den funkar ju mycket bättre på henne än på Sanna ( hon var hysterisk i timmar o vi höll på i över en vecka )
Sen kom det en häftig mammaperiod med lite seperationsångest som övergick i vanlig vardag o flytt till det gemensamma rummet som sen gick över i mammighet igen i samband med att jag började jobba.
När jag följt Neas framgångar med sin skrutt tänkte jag att det hade ju kunnat vara skönt.
Jag har visserligen egentligen inte så mycket ont av våra vanliga läggningar förutom ibland :-/
Men Sanna känner sig stor o vill somna själv för det mesta
Det hade ju varit skönt om de kunnat göra det båda två :-)
Eftersom jag inte dör vare sig det blir det ena eller det andra så ger vi detta ett tag o får sen se om det är värt det...
( fördelen med att det inte är första kan jag tycka :-) )

I förrgår skrek lilltrollet i en timme, kanske lite mer o igår slocknade hon efter 20 min :-)
Vi hänger i minst en vecka till o ser


♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar