lördag 20 augusti 2011

Tre trötta små

Läggningen funkar superbra nu....
Vi gör "toalette" som alla sofistikerade damer gör ;-)
Å sen e det en massa pussar hit o dot
Alla ska ha.
Sen ligger Alexandra i sin säng o dricker välling o Jojo i sin...
Jag sitter jämte Jojos säng medans hon äter vällingen ( håller ibland liye i flaskan )
Sen säger jag go natt o går....
Alexandra har oftast inte ätit klart så jag säger till henne att jag kommer in sen o hämtar flaskan...
Go natt  o sov gott - sen går jag
Jojo piper lite - lite " nej gå inte mamma"
Sen blir det tyst
Jag väntar ca 10 minuter o då är det riskfritt att gå in o hämtar  flaskan :-D
UNDERBART

Här är alla tre trötta små....
Den mest håriga är Kongo :-D
♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar