torsdag 25 augusti 2011

Stjärna till mamman med :-)

Igår ställde jag mig på vågen... för det var ett tag sen o appen tjatar :-)
På eftermiddan kom jag på att jag hade ju inte kollat på kortet...
Ja, jag tar korr på vågen...annars ser jag ju inte vad det står. Tro nu inte att det är för att jag e såååå rund * hi hi hi* - jag bara ser inte så långt :-)
Till min stora förvåning... Nää det är fel, har ju närkt lite på vissa byxor... men till min stora förtjusning stod den på -2 kg.
Detta var på två veckor o för mig är det kanon
Jag lider inte av.någon hets o tänker låta kroppen hinna med. Vill inte heller bli trött o orkeslös bara för att jag vill gå ner så mycket som möjligt på ingen tid alls. Min kropp tål inte svält :-)
Jag resonerar som så att det har ju tagit typ 6 år att bli som jag är... Då måste det få ta tid att konna neråt med :-)

Jag har faktiskt lyckats klara av 30% av mitt mål.
Känns superbra

Idag har jag hunnit med 4.5 km cykling varav fjuttiga 1.5 var med "tungt" lass :-)
Cyklade med tjejerna till dagis :-) (27-29kg)

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar