torsdag 18 augusti 2011

Vid gölen

Igår när jag skulle åka från jobbet  ringde de hemmifrån o sa att vi skulle på utflykt....
Jag skulle bara hemom för att hämta den färdigpackade kylbagen....
Vi skulle ner o fiska o grilla vid gölen...
Jag var jättehungrig så grillarna satte igång direkt...
FISKA!!!
Nya sortens växt:
Slappis på stam
Jojo sov gott i skuggan
Storfiskaren
eller...
STORFISKARNA
Så här ser "vår" härliga grillplats ut :-D
O det ska vara falukorv av allra bästa slag....
tralalla la la la....
Koll av fiskespön
Jag fick en fin VIOLOLO av Alexandra
Korv e gott
Vill du smaka???
Rykogt värre....
Det behövs mer eld....
Vi (jag) börjar frysa
Alexandra är en hejare på att knäcka pinnar som pappa gör :-)
Stor o liten
Det behövs ännu mera ved....
Alexandra hittar stora träd i skogen...
Jojo står å tittar efter storasyster o pappa
Åh titta... det brinner...
Alexandra får lära sig hur man knäcker tjocka pinnar med fötterna
Alexandra plumsar sten
Jag o Josephine tittar på
Vi satte oss nere vid vattnet för att kasta sten...
Jojo tyckte det var jätteskoj
Alexandra skulle resta o kasta en macka med stenen men AJ AJ AJ...
Den släpptes lite tidigt o Jojo fick den 
RAKT I PANNAN...
Var annars...
Den där stackars pannan får stå ut med mycket...
Det blev ett jack o en bula... men hon överlevde i alla fall
♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar