onsdag 18 januari 2012

Grön av avund...?

det slår mig idag att det är märkligt vad folk uppfattar saker olika....
Jag tror att jag blivit beskylld för att vara en typisk tjej som har blivit avundsjuk för att någon kanske ska få göra en GBP...? ( gastric bypas)

Jag måste jö först o främst säga att jag är INTE den avundsjuka typen...
Visst jag kan väl tänka" jag vill oxå ha", " jag vill pxå åka",
Jag vill oxå köpa"mm mm
Men det är inget jag går o grubblar över särskillt länge....
Jag är ( trots mycket skit just nu ) rätt nöjd med det mesta i mitt liv.

För att komma till kärnämnet om gbp så känner jag några som gjort det å det är helt ok....
Men jag skulle ALDRIG vilja göra det....
Skulle aldrig i mitt liv bli avundsjuk på någon som gör det heller.
Skulle jag nu vara avundsjuk på någon så är det en kär vän som genom viktväktarna nu gått ner25 kg....
DET skulle jag kunna bli avis på.... Men så i nästa sekund tänker jag....
Men hallå... Det är ju ingen idè att vara avundsjuk på, det är ju bara att få igång sin tjocka rumpa precis som hon gjort...

Att bli kallad"typisk avundsjuk tjej" känns fruktansvärt naivt
Men om det får folk att må böttre så be my guest.
Trodde inte att man alltid bara skulle skriva fjäskesaker överallt.....
Nå då slutar jag helt enlelt skriva.
Det tycker jag ju lixom att man kan tåla... Eller

Nu ska tjocka lilla avundsjuka jag gå å ta en chokladbit till kaffet....
Blev någon avis


✿◕ ‿ ◕✿

1 kommentar:

  1. GAAAAH!! CHOKLAAAAD!! :) jag är avis :)
    men jag har varit och zumbat i måndags, boxats i går och på combat i dag, så jag kan nog faktiskt få en choklad?? Synd att jag inte har nån:(

    Och jag skulle, trots att min GBP gick bra (jag var skit rädd), ALDRIG!!! råda någon att göra denna op...
    Det ÄR ett livslångt ingrepp och man måste vara beredd på att jobba för viktminskningen! Jag gick "bara" ner 20 kg, innan det blev SEEEEEGT! De sista 20 har jag slitit som ett djur för att få bort. MEN jag skulle aldrig ha orkat slita så med träningen om jag inte hade fått bort de första 20...
    Men tack var det så har jag hittat tillbaka till mig själv och upptäckt att jag faktiskt tycker att det är helt OK att träna:) (utom jogging då...) Skulle GÄRNA vilja bli av med mina sista 10 kilo, helst i går... men jag är helt klart nöjd med mig själv nu ändå. och känner inte igen mig själv när jag ser mig på kort...
    P&K!! A

    SvaraRadera