torsdag 12 januari 2012

Idag hatar jag...

bussen,,,,
Som vanligt skyndade jag mig från bussen för att vara säker påatt inte missa den
Den går visserligen inteförrän 20 över men bättre att vänta lite,,,,
Å idag fick jag vänta
Buss>|>]*}+#%~^|$\+ kom inte förrän 17.45
Lagom stressande när man ska hämta barnen,,,

O till på köpet valde min dumma fån att just denna dag konvertera o bli bara klocka,,,,
Dyyyyyr klocka
Så när kkl var precis innan 18 gick jag fram till chauffören o frågade om jag möjligtvis kunde få låna hans tel
Han var snäll :-)
Ringde dagis så det visste att jag skulle dyka upp lite sent

Kvart i brikar jag vara framme....
Idag var jag på dagis 8 minuter över
* grrrr *

dessa problem man har,,,,
Men vad gjorde man innan mobilen fanns?..

De hade i alla fall haft en bra dag på dagis igen
Å fyra nya tavlor fick vi med :-)
Dagens lycka var mellanmålet - pankisar
Alexandra sa att hon ätit 1 3 8 10... sen var de slut... så kunde vi inte göra flera ikväll?
Men nä, kl var mer än halv 7 när vi kom hem så det var bara att slänga ihop välling o nana kudde...
Två trötta hjältar somnade på 10 minuter





✿◕ ‿ ◕✿

1 kommentar: