måndag 23 januari 2012

Utdelning....


Idag delar jag ut 470 guldstjärnor


Det är till er alla underbara människor som 470 ggr sen bloggen startade har kommenterat vad vi gjort? Bloggen har varit igång sedan jojo föddes typ o då firar den med andra ord 1.5 år
Tycker det är så roligt att ni lägger in kommentarer . För mig ör det mycket trevligare än att söga att sp o så många varit inne å läst
Krävs ju lite engagemang för att skriva nåt <3

Så då vill jag ju visa min uppskattning till er
Så nr 500 får nåt riktigt bra.....?
Tror jag iaf:-/
Har ju inte klurat ut vad det ska vara än.....
Nåt förslag...?

Än en gång ett stort tack till alla bloggläsare o speciellt till er som lägger manken till :-D

✿◕ ‿ ◕✿

1 kommentar:

  1. HI HI typ hundra år sedan man fick guldstjärna :)) moma

    SvaraRadera