torsdag 26 januari 2012

Medicin...

Ja, det snörvlas o hostas från alla håll o kanter.
Sanna har pga snor spytt tre nätter i rad :-/ ...
Stackers liten....
Idag fick hon mer feber igen...
Pappan har en förkylning som gått över i en infektion, så det är kanske x att ta den hostiga stumpan till dr?

Jag gjorde hostmedicin idag....
Har berättat om den innan...
Den är jättebra...
Fått den själv sen jag var liten
Meeeeen skeptiska små eller suuuuperskeptisk sanna ville inte smaka o då tänker minsann inte lillasyster göra det heller



Sanna var helt ur gängorna o somnade febrigt het i soffan


Hon ville inte äta o helst inte dricka heller.....
Till slut fick hon i sig en liten flaska saft......
En ipren o efter en timme ville hon oxå ha middag - Taccos :-)

De somnade båda två i sannas säng
Ingen ville ha välling ikväll...
Sanna höll ett krampaktigt tag om min hand.....
Jojo höll ett rejält tag runt min hals....
Jag fick lyft över liten i sin säng o bytte ut kramandet om mig mot en rund kudde :-)
Hon behöver en Rubens-docka ( jag tycker de är de finaste som finns o påminner lite om Otto, min docka... Men det är en helt annan historia :-) )

✿◕ ‿ ◕✿

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar