torsdag 14 juli 2011

En sån dag

Det började redan inatt...
Lulla humlan hade svårt att sova gott... Tror de elaka hörnbissingarna rör på sig.
Så kl 3 började hon gny på allvar o vi sov inte många minuter i taget. Kl 6.30 var det uppstigning.
REGN RUSK O KALLT.
åkte till jobbet o gick genom stan.
Halkade på en såphal ttottoarkantsten-aj mitt knä.
In på HM jäääättemycket turister.
Hasar mig vidare till jobbet för att inte trilla igen.
Det blir stopp för att personer stannar o berättar sin livshistoria på en trottoar där de knött in en uteservering o på gatan står en buss.
" ursäkta mig"
"Ja. Vi skaaa flytta på oss"
För gud vad strängt det är att flytta sig när ingen, jag menar verkligen INGEN kommer fram.
När kollegan tog lunch hängde jag på. Tänkte att en kaffe kunde vara gott.
Ska ha lite extra varmvatten i o trycker på den knappen... Nä det låter helt fel.
Kastar in en ny kopp i aotomaten...
Där satt jag med två koppar kaffe :-/
Vilken dag ;-)
Men måste säga att jobbet flöt på så otroligt idag - nöööjd :-)

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar