tisdag 26 juli 2011

Så gammal är jag INTE


Satt o funderade...
Min bästa vän Ica o jag firar för guds skull otroliga 20 år nästa år...
Fattar inte riktigt hur det går till eftersom jag knappt är äldre...?
Vi träffades på gymnasiet när vi började VL BU92B PÅ VÅRDSKOLAN.
helt märkligt
Nu e det då snart 20 år senare... 3 barn senare, några hus, några djur, många sorger o många glädjeämnen senare...

O så har jag min andra bästa vän...
Min Engla o jag träffades när vi jobbade i hemtjänstenför typ 17 år sen
Vi hade riktigt skoj när maten skulle komma- var det en snygging eller inte ;-)

Tänk vad mycket vi hittat på som
Work it work it
Ö ö ö ha den äran
Russinvodka
Slagsmål
Krissmtal på köksgolv
Shoppingrundor
Fjäderutdelningar
Ängelstrappsånger
Jag kan vara min bror
O sååååå mycket mycket mer

För övrigt fyllde min kära Engla år igår
Grattis igen :-)

Det blir inte lika intensiva umgängen med 5 små o massa jobb oss emellan
O det är helt ok...
Jag vet att de är mina vänner o kommer vara det framöver oxå....
Vi måste inte bekräfta det hela tiden.
Får väl fixa till nåt snart :-)

Kram mina älskade ( gamla ) vänner






♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar