lördag 16 juli 2011

gårdagen

Fick en sån enorm huvudvärk igår
O den blev bara värre o värre....Har väl mer eller mindre ALLTID huvudvärk men topparna är hely grymma ibland.
Vi var o handlade o sen var det bara att slänga tjejerna i säng....
Jojo somnde o vaknade omvart annat o till slut tog jag bara med henne in i stora sängen o vi somnade båda två.
Sambon väckte mig vid 21-2130 nåt o frågade om jag skulle ner...
Ja, var ku tvingen att röja undan handlingen. men somnade nog om.. vaknade vid 23-23,30 o gick ner med mitt bultande huvud.
Åh sambon hade hunnit plocka bort innan han stack till jobbet :-D
Tog två stora glas cola o ett stort glas vatten... till det två panodil.... gjorde två vällingar o sen gick jag uoo igen.

Vid tre vaknade jag av att Sanna skrek MAMMA MAMMA MAMMA...
Hon var inte i sovrummet... inte i sitt rum...?
Nä Loppan stog nere i halva trapppan....
En som halvgår i sömnen...?
Hom ,åste trott det var morgon för hon hade släckt sin lampa o börjat gå ner....
Vi hade tjejträff på toan o sen gick vi o la oss i henned däng...
Kl 4 vaknade jag till o gick in i min egen säng.....
Jojo väckte mig vid 7,30 :-D
Är det samt????
hon sova såååå länge???
Häääärligt
O huvudvärken nästan helt borta :-D
Sanna sover fortfarande o kl är 8 :-)

Kraaaaam drån utvilad kvinna  dock med höftkomptessioner pga att ha legat för länge ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar