fredag 29 juli 2011

MIN HÄST

Jaaaaa
Det här är min häst...
Hmmmm ok då det är väl Lenes då...
Men visst e hon fin stora Mia


Vi red ut på deras bana som precis fått nytt snyggt grus = massa stenar :-D
Jojo fick oxå prova...
Hon fick rida på Fredrik
Men hon gillade inte det där helt... men det e ju rätt högt för en sån liten som Jojo ;-)


Lene tog ner henne o så myste de lite med hästen istället...
Sen hoppade kusin Sofie upp o då satt hon en liten stund till på hästen...


Öivind - min mobror gick runt med mig i Mia





Sen skulle kusin Martine oxå rida lite.....
Jag blev faktiskt lite sur... 
För det var ju MIN HÄST


Vi satt o tittade när de hoppade o red fort runt....
Men JAG VILLE JU RIDA MEEEER


Moster Lene stog o hojtade o skrek till de andra :-D


Ååååååh.... när e det 
MIN TUR
Bara vänta vänta vänta heeeeela tiden


Jaaaaa....
Jag fick testa Fredrik med....
Men bara efter en liten stund öppnade sig himlen o vi var mitt i ett monsunregn :-/
vi blev 
JÄTTEVÅTA allihopa :-D


Men det var ändå häääärligt att få rida :-D
Det är hit vi ska åka när vi blir större på ridläger säger mamma :-D

♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar