tisdag 15 mars 2011

BVC

Ojdå...
Mamma hade glömt bort tiden men vi fick komma när vi var klara på röntgen...
Mamma hade frågat henne on det där med att mäta en gång i månaden.
Den andra tanten tyckte ju det för att jag var så liten.
Den riktiga tant Ulla tyckte nog inte det heller men försökte väl släta ut det lite för att inte skmma ut en kollega.
Jag har tappat 3/4 kanal på min kurva på 4 måmsder, o det e normalt att tappa en hel på 3 månader.
Mamma e lite sugen på att få ut sin egen bvc journal för det kan ju vara så att kag e lik mamma med.
När hon var 9 månader var hon pytte... Hon Syntes knappt över kaffebordet... å hon kan nästan komma ihåg när hon blev en meter... O hon e ju inte så himla lång nu heller- bara 163 cm.
Men jag fick hyfsade siffror nu med
+ 0,8 i hattmått
+ 700 gr
+ 1 cm på längden
Tyckte det var rätt ok på en måmad :-)

NästA måmad ska vi dit igen för då är det ju 10 månaderskontroll.

Här är jag o syster yster i väntrummet



Puss o Kram
Från oss i fånen
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar