torsdag 31 mars 2011

Sov så gott

Igår sov jag uppe ...
hela kvällen själv...
i min egen säng :-D
Ja, jag hade lite svårt att somna om.... först somnade både jag o storasyster vid 18,30 - vi var jättetrötta.... men jag vaknade efter 20-30 minuter o kunde lixom inte komma till ro...
Jag hittade ingen bra sovställning....
Men till slut, runt 8 somnade jag gott igen... o så sov jag ... å sov å sov tills klockan var nästan 5.
Då var jag hungrig :-D
Pappa gick ner o hämtade en välling...
Jag åt den o sen efter en stund somnade jag om igen jämte mamma...
Storasyster vaknade en gång vid 23 tiden.... hon var egentligen inte vaken, men ändå jättelessen... - MIN PAJ MIN PAJ ( min pall) Det hade kommit vatten på den på dan....
Det e ju hennes älsklingspall.
Mamma sa att allt var ok o hon la sig på kudden o somnade gott igen....
Hon vackte mamma igen vid 7... de myste till sig lite o efter en kvart vaknade jag med...
Vi smög (?) runt där uppe, för pappa skulle ha sovmorron :-D

Mamma tyckte det var en riktigt bra natt med sovande barn...
Vi har visst inte varit så duktiga de senaste nätterna :-/
Men som sagt inatt sov vi, o mamma har nog bara vaknat några ggr för nappning o "nattprat"
:-D
Mammor e ju så mycket roligare när de får sova lite :-D
I alla fall min :-S

Puss ♥ kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar