måndag 7 mars 2011

Helgen som gick...Ticki

I fradags passade vi Ticki...
Hon e världens bästa vovve :-D
Jag o mamma lämnade pappa o Jojo hemma å så stack vi ut på en promenad.
Jag fick hålla i Tickis koppel själv
*STOLT*
Vi gick till vår favoritlekplats...
Wuhuuu, BIBBI
INGE NÖ
Äntligen kunde man komma in på lekplatsen...
Innan har den varit helt insnöad för skottebilarna körde ALL snö mot staketet :-(
Det blev premiäråkning på rutschkanan :-D
Det lilla huset är mysigt att sitta i...
Längtar tills det blir skönt ute så vi kan ta med Lucas dit o fika :-D
Hoppas att Noomi oxå kanske vill ha en fika där...
Finns det nåt bättre än att gunga???????????????????????????
NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ :-D
När mamma sa att vi nog hade gungat färdigt sa jag NEEEEJ... MEEEER... PYTTE PYTTE
Men sen tyckte ju Ticki att det var tråkigt att vänta så då gick vi....
Men först var jag tvungen att gr'va lite med spadarna jag hottat :-D
Ticki verkade helt färdig efter en hel dag med oss :-D
Puss ♥ kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar