torsdag 24 mars 2011

VÅRPROMENAD

Igår smet jag o mamma ut i det härliga vädret :-D
Vi lämnade Jojo o pappa hemma...
Å vet ni...
Mamma tog fram min cykel...
NU E DET MINSANN VÅR :-D
Vi cyklade ner till ankorna... men de var tråkiga...
De hade nog varit nån här innan för de var inte alls hungriga :-(


Ankforsen hade fått lite mera vatten :-D

Sen gick vi en låååång bit o hamnade vid en annan bäck...

WOW, TENA...

Vi gick igenom vår vitsippeskog...
SNAAART kommer de :-D

TITTA MAMMA MYCKE TENA...
MÅNGA MÅNGA
MAMMA , MINA LILLA TENA ( jag gillar stenar )

Sen kom vi till en grön bro...

O sen till en vit...
Där lät det så högt så jag kunde knappt höra vad mamma sa...

KOLLA, MYCKE MYCKE


PLUPP PLUPP

Så här såg det ut från kanten...

När vi gick hemåt kom vi ju tillbaka till det där stället med massa stenar :-D

När vi kommer ut på vägen igen går vi flrbi världens finaste hus...
Jag tror att MUMINPAPPAN bor där
Fast mamma sa ju att deras hus e ju blått...
Kanske e det någon som målat om det...
WEUWA MÅJA... ( bestefar måla )

Puss o Kram
Från oss
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

1 kommentar:

  1. Hej tjejer.. ja nu är det tant Bätthan som tittar in.. Har tittat på era fina bilder och läst om allt ni har gjort den sista tiden.. Ni gör så mycket roligt om dagarna :)
    Men nu vill jag passa på att önska er tjejer och mamma och pappa en fin och mysig helg.
    Kramar om er allihop ♥♥♥♥

    SvaraRadera