torsdag 17 mars 2011

Det alla pratar om...

Ja vad kan det vara om inte vädret....
Här e det nu helt vitt ute...
HELT SJUUUUKT....
Som jag sagt innan så VÄGRAR jag gå ut o skotta n'r det är mitten på mars o lite till...
Jag hade tänkt å å leta vårsaker i trädgården o bara mysa nu ju...
Innan idag när humlan skulle middagslura så var det 11,6 grader ute - Man fick ju hopp om snart kommande vår o sommar...
Men ICKE :-(
Nu hoppas jag att vädergudarna snart tar sig ett rejält tag i kragen o ger oss liiiite bättre väder....
För er som minns ... eller inte för den delen så hade vi här i alla fall 20-25 grader vid denna tiden för två år sen.
SÅNT VÄDER VILL VI HA

Kram på er o otrevlig snönatt på er...
Håll en tumme för regn frammåt småtimmarna ;-)

Kram

1 kommentar:

  1. Vi fick aldrig någon snö och idag är det strålande sol ute och 11 grader :)
    Jag njuter härifrån datorn eftersom jag pluggar :(

    SvaraRadera