tisdag 15 mars 2011

PÅ SJUKHUSET

Idag var vi på röntgen...
Vi fick följA med allihopa eftersom det var ett ul o ingen strålning...
Jag satt i pappas knä när de kletade på magen först... Dr sa att jag inte var så kissig.
Sen kletade de på ryggen...
Det var inte särskillt jobbigt... jag mös med pappa o tittade på mina bönformade njurar.
Dr sa att det såg ok ut, sen kom det in en tjejdr som frågade om jag varit en duktig kille... ???
Hon trodde nog atr jag var en kille för jag hade bara byxorna på mig o det var mina dödskallebyxor...
Hon försökte prata bort det o skylla på byxor mm.
Men hon sa att mina bönor såg bra ut med...
De ska granska film o bilder o sen hör de av sig.


Puss o Kram
Från oss i fånen
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar