måndag 28 mars 2011

TJEJUTFLYKT

Idag åkte jag o mamma med bussen :-D
Det e jättekul
Dörrarna säger pang o bussen tutar ibland...
Å så kör den fort o skakar lite...
Massor med folk går på o av...
Å så säger den NÄTTA ( nästa hållplats )



Sen kom vi till bibblan där mamma jobbar....
Å TITTA MAMMA LILA :-D


Vi fikade inne där alla HEJERNA,,,, MÅNGA HEJER ( tjejer ) jobbar.
Vi fikade med bästaste Eliza...
Jag fick kex av henne o hon åt ÄPPE
Jag fick saft av henne med :-D


DÄR UPPE J ÄR JOJO

Ser ni att nån ser ut som ett J...?
HEJ GUCKA
Vi hälsade på gurkan....

Vi var tom ute på balkongen för att säga hej, efter att mamma försäkrat sig om att vi skulle komma in igen :-D
Det blåste o kittlade i mina öron...

Innan pappa o Jojo skulle hämta oss skulle vi på toa... fast vi fick sitta o vänta på vår tur....

Titta vad mycket böcker vi hittade...
MÅNG MÅNGA
Jag NÅNA TE BOCKE
O mamma lånade 5
Å så hittade vi några filmer med...
Charlie o lola... o EGNA BULLA ( det regnar köttbullar )

Puss o Kram
Från oss
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar