söndag 13 mars 2011

NAPPENS TO BE OR NOT TO BE

I fredags blev jag 27... Lika gamnal som mamma ;-)
Fast jag är bara det i månader o mamma luras lite. Precis på dan var det två månader sedan jag slutade med napp på dan... Mamma o pappa säger att jag har varit jätteduktig...


O nu på 27 månadersdagen testade vi att vara utan napp på natten med.
Det har gått riktigt bra...
Jag måste ha med mig Bea min bästa tygdocka o gossekatten Mijao. Varje kväll läser vi " Go natt Alfons Åberg". Det är ett måste.
Ikväll var jag lite tjurig för jag ville ha min sutt... Men mamma påminde mig o så läste vi lite istället... Jag somnade innan boken var slut...
Mamma har sagt att om jag e duktig så kan man få ett paket... När mamma frågade vad jag önskar mig så sa jag BLÅ.
Nu e det upp till mamma att komma på vad ;-)

Mamma sa att när hon slutade röka var dag tre värst o förra gången vAr det oxå värst dag tre... Det är nog rätt lika:-)
Hållen tumme för att jag Mijao o Bea klarar det

Puss o Kram
Från oss i fånen
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar