måndag 16 maj 2011

* Ååååååh NEEEEEEJ *

Jag slänger in tvvätt i tumlaren o en ny i tvättmaskinen....
När de bör vara klart några timmar senare går jag ner o.... *suck* - Jag glömfe sätta igång tumlaren....
Sätter igång den o går upp o hänger upp den nya tvätten....
Sen glömde jag bort den...
När sambon kommer upp ur källaren säger han..."jag satte igång tumlaren, du hade nog glömt det"
Då börjar jag tvivla på att jag "glömt" sätta igång den första gången....
Efter två eller tre vändor i tumlaren är tvätten fortfarande våt....

*"#%¤/&%( (%&)(/?%&)/%¤/¤% )/=/&=?%/¤#%#¤&#"*
*storgråter i själen*

Är torktumlaren helt död nu???
Vi har en udé om att det ska finnas nåt annat filter som man ska fixa.... o då lever den igen :-/
*hoppas hoppas hoppas*

Nu är det väl ok... men om ett tag är det bistert blåsande höst... då vill jag ha min älskade tumlande vän...

Håll en tumme o be en innerlig bön
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar