tisdag 10 maj 2011

Hos momo

Momo har sparat mammas gamla matstol...
Jag fick sitta i den när jag var liten... o nu var det Jojos tur med :_D
Efter vi ätit lite gick vi till baksidan på stallet...
DÄ UTE MÅNGA HÄSTAS

Momo o hennes kompis skulle ut o rida en sväng...
Momos nya häst blev jätterädd för mig... men sen när jag pratade lite med Glittnir o sa att jag inte var farlig, då var det ok...
Jojo var inte alls rädd för hästarna...
Momo har tre st
TEKKLA - den vita
ASK - den lite grå ( Tekklas bebis )
GLITTNIR - den bruna e nyast
O sen bor momos kompis häst där med - han heter FAUKUR - mörkbrun.

När momo red förbi oss blev jag jättelessen för hon red ju åt fel håll... hon skulle ju hem :-(
Jag plockade blommor till henne med tårarna sprutande....
Jag ville att min momo skulle komma hem igen...
När jag mamma o Jojo kom hem från vår pyttelilla hysteriska promenad så lekte vi med bollar o det var så roligt att jag glömde min lessamhet.

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar