fredag 13 maj 2011

BVC - Journal

För några dagar sen ringde jag regionarkivet ( fd landstingsarkivet )
Jag ville ha min BVC-journal...
Men näää... eftersom jag var född innan 84 så fanns den i kommunarkivet...
Ringde såklart dit.... o en ytterst trevlig själ frågade - vilka skolor har du gått på...
Jag rabblade o eftersom jag gick på gymnasiet på en landstingsskola så fanns den på regionarkivet... *suck*
Men denna själ sa... Jag ringer o berättar vad det är du vill ha för jag vet vad jag ska säga... - Snälla människa.
Människan från regionen ringde upp o frågade vad jag ville ha...
Hela bvc journalen....Vill du verkligen ha HELA
Det sas ett par ggr... -
Hur fet e min journal egentligen????
Eller vad ska jag med en halv journal????

Nu ligger den i alla fall på ica o väntar på att bli hämtad... skickades ju som REK.


Det ska bli riktigt skoj att se sin egen kurva....
Det pratad ju en del om att Jojo e liten, vilket jag inte tycker... o jag brukar ju påstå att jag nästan kommer ihåg mär jag blev en meter... o det e inte långt ifrån ;-)
Jag har ALLTID varit minst.
O o man tänker Jojos längd kan man ju inte bara titta på pappa som e 195 typ.... hallå... lilla morsan e bara 163 ( 3;an e väldigt viktig hi hi hi )
Så mer rapport kommer sen.

Kramis på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar