lördag 28 maj 2011

söndagen den 27:e mars 2011

Nådde mitt mål

Målet var att dela på klänningen o få ett fram o ett bakstycke...
Trots earth hour o ett långt samtal till systern så gick det :-).
Har fått ihop armhålorna o nu e det bara att köra på ett gäng cm igen ...



Puss o Kram
Från oss
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

fredagen den 25:e mars 2011

CRAZY :-/

Galen ...
Men ooo vad spännande att sitta o knåpa ihop ett "eget" mönster :-D
Tar lite här o lite där o hoppas det blir kanon :-D
O nu ska jag inte glömma att skriva ner ALLT jag tänker på :-)

En bra bit på väg

Det blev bara några få varv ikväll men har faktiskt lyckats få ihop 21 cm :-)
Bara 9 kvAr tills det blir lite värre ;-/ :-)



Puss o Kram
Från oss
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

torsdagen den 24:e mars 2011

TYG

Sorterar... O fantasin flödar :-)
Men kan jag göra nåt...
Tid tid tid ;-)
Men efter ett besök på bibblan för mönster så är min tanke att det ska bli lite shorts o sommarklänningar... Av plyschen gör vi nog mysisar :-)
Någon mer än jag som önskar några fler timmar per dygn ...?
Men vad ska jag ta till mina lådor som jag ska göra???
Kan det finnas en lådmed stuvisar uppe på vinden?
Får springa upp o kolla...



Puss o Kram
Från oss
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar