söndag 15 maj 2011

så det kan bli :-/

Jaa...
Som ni vet så har ju både loppan o humlan ett stort saldo på nattvakenhetskontot...
Nu med nya vällingen sover den lilla nog lite bättre :-D
Å de senaste nätterna har stora tjejen oxå sovit hyggligt.... förutom de sedvanliga drömmavbrotten...

Natten till igår sov humlan gott trots att det verkar som om stooora tänder är på väg upptill.
Hon fick en panodil vid 00-00,30 o sen sov hon igen...
Loppan vaknade vid ett o var jättelessen av hemsk dröm....
Kan ha varit det läskiga sköldpaddsliknande monstret från Muminboken..
MAMMA FALIT
Så jag la mig jämte henne... o somnade :-D
Vaknade vi sextiden av humlan som började bli hungrig....
Då hör jag även mobilen surra....
Sambon ringde...
Nu vill jag komma in!!!
Han hade glömt sin väska i stan o där var husnyckeln....
Han hade ropat, bankat ringt25 ggr mm mm
Jag har inte hört ett ljud :-/

Visst e det märkligt....
Man sover genom åska o tom förra veckans jordbävning ute i havet ... men piper en av tjejerna det minsta så vaknar man...
Forskare påstår ju att om man blir väckt ofta får man djupare sömn när man väl sover.... o så visst ett sellektivt hörande med :-D

Sen somnade vi om allihopa o gick inte upp ur sängen förrän 8,30 :-D

Härligt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar