lördag 28 maj 2011

Miss Hysterica

Ja, igår hade vi en sån här hemma ...
Efter att ha sagt till en miljon ggr om att inte svänga runt med handväska för att vi andra satt på golvet o fick den i huvet, så åkte den....
Den försvann... o fröken blev HELT HYSTERISK.
Hon fick gå upp på sitt rum o skrika färdigt....
Hon SKREK i en halvtimme.....

Det känns så väl igen....
Jag var oxå sån när jag var liten... o stor liten med....
Jag känner liksom igen känslan jag ser hos Loppan....
Inte nog med att jag var sån..... min syster var sån med....
Jag kommer ihåg henne när hon klampade i trappan ner på sitt rum *hi hi hi*
Hon berättade att tjejernas äldsta kusin var så med...
Hon kunde bli så hysterisk att hon spydde av allt skrikande.... - Precis som Loppan....
Det verkar vara nåt ärftligt det där ;-)

Efter en halvtimme kom hon ner o var på bättre humör i alla fall...
Då diskade vi lite o pratade om varför väskan försvunnit....

Kram Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar