tisdag 31 maj 2011

Mina alternativ...

Imorse vaknade vi strax innan 6...
Jag hade en elak huvudvärk men jaja det e ju inte så ovanligt....
Sen gick vi ner o jag kännde mig illamående.... sen satte jag igång...
Hela förmiddagen spydde jag...
Lätt med två små som vill haa uppmärksamhet...
Tackar min lyckliga stjärna att de var på hyggligt humör o att de är så lätta som de ändå är...
Loppan stod o strök mig över håret o sa TACKAS MAMMA, ONT MAGEN - lilla älsklingen...

Jaha då över till alternativen....
BAKSMÅLLA - drack 1,5 glas rosé igår till middan
FET MAT - åt bea till grillet
HUVUDVÄRKEN
MAGSJUKA

Jaa, det skulle kunna vara vilket som...

Nu har jag alla fall fått i mig frukost :-/ , å allt känns rätt så ok...
Man blir ju alltid lite "nervös" efter en omgång...
men nu e jag tom sugen på kaffe

Kramisar från en piggare typ :;-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar