lördag 28 maj 2011

Lite bilder från Sahlgrenska


På väg mot Göteborg....
Här är vi inne i undersökningsrummet...
Jag busar med pappa o han blåser på mig med fläkten :-D

Sen skulle vi till fotografen...
Vi gick genom en korridor o sen var vi framme...
Där fanns kul spelmojänger :-D
Fotografen hade en jättefin o rolig BRIO groda...


Den var sååå mysig att krama :-D

När vi var klara hos fotografen skulle vi åka till IKEA o luncha lite med farbror Magnus
Jag somnade på vägen...
Mamma o pappa gick runt lite medans jag sov o de väntade på farbror.

Denna mattan ville mamma ha :-D
Det var fina färger i den...
Vi åt lite lunch på IKEA med farbror Magnus...
Jag åt pommes - mmmm gott :-D
Sen fick jag smaka lite chokladmossse. MMMMMM GOTT

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar