tisdag 10 maj 2011

Mot momo

I lördags skulle vi till Momo - NED TÅGET :-D
Vi väntar på biljett på stationen

Jag har själv packat min väska med en Tottebok, kanin, Vallmo, en anka o Jojos ninis ( kanin )

Vi kollar in klockan o en gubbe som pratade o
I sin telefon

Sen stod vi ute på en bänk...
Vi såg morbror Pers stora gula traktor ( grävmaskin )
Sen kom tåget... vi satte oss vid ett fönster...
Jag fick ta biljetterna o lämna fram dem när konduktörstjejen kom.
De klipper inte biljetter längre så hon ritade en stjärna till mig på min biljett istället :-D
Jojo tyckte folket på tåget var roligare än det som susade förbi utanför...
Hon satt o fnissade o skrattade o vinkade...
Vi åkte i spännande tunnlar.. tre st hann vi med.
Jag fick stå på knä på sätet o titta ut....
Jag gillar att åka tåg :-D

Momo hämtade oss o vi körde till Kvantum för att handla.

De tog på krafterna att handla med momo så Jojo somnade i mammas famn...

♥ . .))(
♫ .(ړײ) ♫.
♥ .«▓» ♥. PUSS O
♫ ..╝╚.. ♫. KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar