söndag 17 april 2011

5 års kalas på bibblan med GUCKAN ( bildexplosion )

Vi kom till bibblan vid 10,30... strax efter kom MAMMA IKA o IKAS ( ja så låter Lucas just nu )
Det var invigning med Snyting o Räkan....
Då var Allemanslandet invigt o det bar iväg mot Nissanscenen där det skulle bli krakel musik...
Det var så där kul o både jag o IKAS tröttnade efter några låtar....
Sitter hos pappa för att semmm
Det var MYCKE MYCKE BARN där.


Jojo höll på att somna så mamma sa att hon skulle gå o byta på henne ...
5 meter från där vi stog somnade hon.....
Innan blöjbytet....
Efter blöjbytet...
Sen började det roliga :-D
Jag sprang runt o runt i alla hus...
Denna båt var bäst....
MIN BÅT
Här e Lucas
Titt ut...




Jag i IKAS satt o tittade ut på trädet.

Jojo bara soooooov :-D

HEJ GUCKA HEJ GUCKA



Vi kollar in Tobaksaffären....
Lucas kollar in i det svarta huset - det utan fönster...

Hej hej


Sen kollade vi in "sandlådan"
Vi kröp ner i hålen...
o jag fastnade lite :-/




Åh vet ni vad...
NOOMIN o MASTS var oxå där....
LILLA NOOMIN ( gillar Noomi )



Snyting o Räkan igen
Här sitter jag på Caféet
Det kan vara jobbigt att springa runt så vi behövde lite paus...

Då kom de igen o pratade...
Lucas fick låna mamma icas kamera

Mamma hade med lite kex...
Det var gott att knapra på.

Vi läste lite...
Åh... man kunde hoppa ner där vid fönstret :-D
Det var jättekul på bibblan...
Vi ska dit igen för husen finns kvar till 12 juni....
Då kanske det inte är lika mycket barn där.....

Puss o Kram
Från oss
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

1 kommentar:

  1. Det var superkul. Tack för sällskapet och mariekexen. Nästa gång kanske vi kan få fika i kafeterian

    SvaraRadera