lördag 9 april 2011

Trädgårdsförmiddag

Jag satt o fixade en massa på gräsmattan :-D
Medans jag kollade in vad storasyster höll på med...
Hon cyklade lite med... men fastnade en gång med ena hjulet på gräsmattan o fick putta upp den...
Jag lekte med en skallra... lite pinnar o en plastslev :-)
Sen gungade jag lite...
Det e såååå roligt att gunga
Alexandra gungade oxå... men hon tyckte det var mesig fart
MER MER MER
MAMMA HÖGT
MYCKE MYCKE
Sa hon hela tiden.... men det går inte på vår gung för det e ju en bebisgunga....
Mamma sa att vi ska fixa en ny till storasyster...
Kanske ska de hänga upp stolen???
Undrar vad det är...
Åååå det var häääärligt att vara ute...
Vi gick in o åt lite... sen fick jag sova

Puss o kram
från oss
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar