tisdag 12 april 2011

På bibblan med småkillarna :-D

Efter bvc gick vi rakt över gatan till mammas jobb - STORA BIBBLAN
Där mötte vi våran date för dagen.
Jojo kastade sig över leksakerna i lekhörnan med dockskåpet.


Sen kom MAMMA NETT ( Anette ) o ena lillkillen...
Han heter Oliver.
Här e han tvillingbror Ludvig
O här e Oliver igen...
Jag tyckte att det var jättesöta killar.
Men var lite polis som vanligt.
Ludde tyckte att det var lite läskigt med alla barnen som sprang runt o tjoade....
Då e det ju skönt att kunna sitta i morbrors knä o läsa lite :-D
Olle o Jojo lekte på golvet
Jojo skulle såklart klättra på klosslådan.
Jag lekte inne i sagorummet o klättrade o hade skoj med de andra barnen


Ludde kollar in klossar o Jojo kollar in Ludde :-D
Sen var det dax för lite fika...
Vi gick till caféet.
Jag o Jojo har stenkoll på killarna :-D

Det var gott med mat

Olle o Ludde var mäkta fascinerade av glasslådan :-D

Jag var den anda som fick glass...
Det var jättegott med MACKA-GLASS ( sandwich )
Listpatrullen granskar entréen på bibblan :-D
Killarna tycktes gilla hyllor med böcker....
MAMMA FI håller ett öga på dm
Vi gick såklart till GUCKA å sa hej....
Jojo bara soooov...
Hon hade somnat efter lunch....
Mär det var dax att åka hem kom pappa inom å hämtade oss.
Vi åkte till affären en sväng.
Jag fick en egen vagn att köra :-D
Jojo mumsade i sig sin banan i affären... o sen åt hon upp min med....
MATVRAK :-D

Puss o Kram
Från oss
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

1 kommentar:

  1. Tack för en mysig dag tjejer! :)

    Småkillarna hälsar till stora tjejen. Ja, och lilla tjejen också såklart. :!

    SvaraRadera