lördag 9 april 2011

Hemma hos Noomi

Igår skulle vi egentligen plockat snäckor på stramden, men de varnade för blåsten på nyheterna , så vi bestämde om oss o åkte hem till NOOMIN O MAMMA IKA O MASTS ( Noomi mamma Ulrika o Max )

Vi lekte i deras lekhörna...









Vi var uppe på Noomis rum.
Hon har en jättehäftig säng...
Man får klättra upp på en stege, högt högt.
När jag klättrade upp sa noomi : Duktig Sanna :-)

Vi lekte med deras lego med.
De har en hel skattkista full :-)



Jojo djupdykte bland legot...


Jag fick låna Noomis halsband


Sen hämtade jag ett paket som vi hade ned...
Det stpd god jul på det... Ja så längesen var det vi sågs...






Jag fick oxå ett paket :-)
Ni får se det ikväll

Vi klädde ut oss till fina sessor. Noomi hade jättefina kläder i ett skåp



Jag tog på mig en Dora hatt med :-)





Mamma Ika gjorde lite mat till oss, men som vanligt var jag inte så hungrig på mat...
Jag ville hellre ha en VÄNGE



Sen skulle vi gå ut...


Puss o Kram
Från oss
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar