lördag 9 april 2011

Med Noomi i Pippi- parken

Vi gick genom stan o kom till kattparken ( Norre katts )
Vet ni vad... där finns ett träd man kan gå in i... häftigt.
MASTS (Max) var inne i trädet oxå...

Sen kom vi till Pippi- parken
Där fanns ett sjörövarskepp

Jag o Noomi e som Pippi på de sju haven :-D
Lilla gubben var oxå där...

Jojo satt i vagnen o värmde sig mot blåsten samtidigt som hon kollade in oss...
Det var skoj att slänga in sand i den stora tunnan...
Å så var man ju tvungen att prov-krypa-in :-D

Sen gungade jag i den stora gungan... det e skönt att ligga i den


Vi åkte runt runt på en karusell-cykel :-D


När Noomi o hennes mamma o storebror gått så tog jag tag i en farmor som var där... jag ville gärna att hon skulle putta fart på mig...
Jojo gungade oxå...
Hon ylade av kittlighet tror jag :-D

Sen kom bestefar från ingenstans :-D
Han puttade massa fart på mig :-D
Att leka hela dan med Noomi var jötteskoj...
Det måste vi göra snart igen :-D

Puss o Kram
Från oss
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar