onsdag 27 april 2011

Skärtorsdag: på kattfots- lekplatsen

På onsdagskvällen kom mammas kusin Camilla o hennes man Henrik o Oliver o Nathasja.
Jag kallar dem Tasja o Olle... det e mycket lättare.
De är de första sysslingarna jag träffat :-D
Mamma sa att det var säkert 20 ¨r eller lite till sedan de sågs....
OJ

På skärtorsdan var det jäääättefint väder... eller nja... det började lite grått... men vi sa att vi skulle gå de två km till den där lekplatsen mamma pratat om innan...
Vi packade mat o dricka o påskgodis såklart o traskade...

Jojo var coolingen i vagnen :-D
Jag ville hålla TASJA i handen heeeela tiden
Har ni sett vad fint de gjort på vår bro
Efter måååånga fotsteg kom vi till Kattfotsparken...
??? där fanns inga katter o inga fötter...
Konstigt namn....
Men roligt var det :-D
Jag ÄLSKAR att gunga
De andra gungade jättehögt

Jag hittade lite grejer som nån glömt o grävde lite...
Å så åkte jag rutsckana...



Camilla gillade oxå den stora gungan

Gunga - Det bästa som finns :-D


Vi fikade lite o sen drog vårt äventyr vidare.......

Puss o Kram
Från oss
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar