onsdag 13 april 2011

Småstjärnorna

Vi åkte till kusin Olivers skola idag...
Det skulle bli spännande med småstjärnor.
Jag har varit med en gång innan men det kommer jag inte ihåg för. Jag var bara bebis då.

Första låten var med Jackson five = OLLE



Det är Olle som står i mitten :-)





Jag stod lite hos morbror Per


Jojo tyckte det var kul o klappade ivrigt hela tiden


O så stog jag lite hos bestefar... Stog man upp såg man ju lite mer


Jojos klappkalas...
Hon o mamma klappar tAkten



Här är en bild på ALLA BARNEN


Alla hade mred sig nåt - ett jätteknytkalas.
Jag delade ut tallrikar o muggar



Här e kusin victor...suddig men den enda vi fick på honom innan han smet ut


Kusin Oliver


O Jojo som sitter på bordet


Jojo provar Jackson-hår :-)


Jag drack massvis med saft


Puss o Kram
Från oss
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar