torsdag 7 april 2011

Svar till LUCAS

Jaaa...
Då får min pappa LA-A vår affär...
har en sån man kan sälja typ saft från,
med tak o allt :-D

Synd att du e så sjuk...
Jag har bara haft rätt så hög feber... mamma tippade på 39,5 sådär... men eftersom jag inte var så slö så var det ju ingen fara med mig :-D
Jag drack ju min välling som vanligt... fast inte ens godis var så skoj...
Kan du äta nåt???
Jag har goa fruvor... såna skulle du haft :-D

Hoppas du snart e frisk... då kan du komma hit o prova min fina röda trehjuling :-D
Kraaaaaam
Vi saknar er

Puss ♥ kram

1 kommentar:

  1. Jag har kräk 6 dygn nu och kräkte inatt också. Pappa har också blivit sjuk. Vi ligger och halvslumrar i varsin soffa, medan mamma passar upp oss. Jag har fått restriktioner nu och får inte längre äta det jag vill.. trist! Jag hade ju fått i mig både chips, milkshake, lasange och annat gott mellan kräkningarna innan... Nu blir det tydligen inget godis mer, bara fil, vitt bröd, kokt mat och inga råa frukter eller grönsaker. Fattar du? Ingen frukt eller grönsaker! Det är nästan värre än att jag inte får äta godis och chips!

    Vi får höras av när jag blir frisk. Hoppas att det blir snart. Men mamma säger att vi måste stanna hemma ytterligare 2 dygn efter att jag är frisk (slutat kräkas) för att riktigt vara säkra på att jag är frisk...

    SvaraRadera