onsdag 27 april 2011

Påskafton hos bestefar

Bestefar ville oxå hälsa på de danska gästerna så på påskafton åkte vi dit....
Jojo fixade runt på sovpåsarna som vi slängde ut på gräset...


Jag hade på min älskade muminklänning :-D
Här = hela tjocka släkten... *hi hi hi*
Nä... bara mamma pappa jag o Jojo

Jag fixar lite...

Pappa o Jojo väntar på nåt....?


Sen kom min morbror Per o Kusinerna o Åsa ( hon har fotat några av bilderna här med) o hennes son CHALI :-D


Vi kastade bollar o frisbi
Olle sköt med pil o båge...
Både jag o Tasja testade...
Kusin Oliver sköt oxå.....
Visst e det tokigt ... både sysslingen o kusinen heter Oliver :-D
De stora pojkarna körde motorcykel sen...
O vet ni... det gjorde Olle med...
Bild finns... fast i pappas mobil :-(
Å sen åt vi våfflor :-D
Jojo mumsade en massa

Vi plaskade lite i de stora skålarna med vatten
Bestefar letade upp kronor o vips så var jag muminsessa :-D


Frammåt kvällen grillade vi....

Jojo somnade i vagnen
Sen var det dax att säga hej då....
Till bestefar men oxå till våra gäster som skulle åka hem till danmark...
Mamma o Camilla sa att det INTE skulle dröja 20 år till nästa gång... o mamma har ju lovat Olle att komma å hälsa på :-D
Det var roligt att ha besök o
TASJA OLLE NÅNA MIN SÄNG, JAG NÅNA JOJO SÄNG
EN GÅNG TILL
Jag lånar gärna ut min säng igen :-D

Puss o Kram
Från oss
o,,,o /),/)
( ' ; ' ) ( ' ; ' )
(,,)-(,,)(,,)-(,,)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar